Apa ke hei nya?

Thursday, June 21, 2007
Apa ke hei nya?? Apa ke hei nyaaaaaa?????Apa ke hei nya pulak aku yang jadi penyebab, benda alah tu rosak aku yang jadi punca....Apa ke hei nya? aku tak paham....otak pentium 2 aku ni tak leh cari jawapannya.....cuba kome cerita ke aku, apa ke hei nya?...aku marah ni, wei...

bak kata Ayuni masa pc Ima rosak, mungkin dah masanya benda tu rosak,kan!!!!Tak kena mengena dengan aku pon!!!waaargh!aku yang jadi kambing itam nya, ni tak adil tau dak!...aku yang paling celik IT kat sinun, aku yang selalu buka benda alah tu, aku je yang tau wujudnya blog, friendster bla bla.....maka aku lah yang kena yek? gitu? Apa ke hei nyaaa???cuba kome pikir dgn otak kome tu sikit wei, masuk dek akei ke jadi cam tu?...aku nak je kabor kat kome yang aku ni bukan lah pemusnah barang2 tau dak!....Lantak kome le kalo kome nak pikir rupa itu, aku peduli apa, kan.....

.....puas ati aku dah luah kan perasaan....kalo kome terbaca ni, bagus ler...sebab aku nak cakap APA KE HEI NYAAAAA????

P/S; baca dlm loghat Perak...



Semoga Ayah sentiasa diberkati Allah...Selamat Hari Bapa to Ayah...
 
posted by ayu at 6/21/2007, |

0 Comments: