BORING,BORING

Monday, April 04, 2005
emm ,today is my last final paper,thanx to nori and nik for their tips.adatips pun tak dapat jawab gak,tapi aku try jawab gak la...thank God,otherwise my head will crack....tak sabarnya nak melepak..nak melepak ngan sape ek?ayuni dah balik,uni .. i miss uuuuuuu....ima pun balik ptg ni....emmm boring,boring!!aku balik 6/4 insyaallah....rindu gler kat haikal....mmmuah!!!dah besar adik bongsu aku,tak lama lagi bley tak tih,tak tih....

actually aku nak letak gambar kat sini,tapi tak tau camner...arg malunya!!uni ,jgn lupa ajar tau!!!jeles tengok blog org lain ada gambar,blog kita kosong je....nanti lah yek,ada kepakaran nanti sure ada rezeki korang tgk gambarnye!!!

actually cuti sem ni kena wat attachment,aku pilih kat land office...the most boring place in the world ...nak wat camner, kat gerik tu bukan ada court or law firm....nervous gak,yelah selama ni blaja jer,skang kena praktik kan....kenala angkut buku land yg tebalnya boleh bunuh anak ayam(mak ayam pun bley)..Siap ada buku log lagi(tak log sangat la ,nipis je),pastu ada supervisor which is a lecturer yg akan supervise ktorang....lecturer mana lah yg bertuah dari ujung rambut smpi ujung kaki dapat datang gerik tu ek?

gi keje nanti nak pakai macam ner ek?kena pakai make up tak? high heel kena ke?noooo....just be yourself...baju kurung,bedak sikit,flat sandal.....

alright,itu je....ciou...

 
posted by ayu at 4/04/2005, |

0 Comments: