Saya sakit..

Tuesday, October 30, 2007
Saya sakit baru-baru ni....itu lah lama tak menulis blog...agak serius juga lah, sebab saya tak cari "ubat"....saya sakit malaskirophiniaervosa....Pernah dengar? penyakit yang takde ubat dengar citernya...tapi tak bawa maut kot...so, biar je lah...boleh tak?

walaupun saya lambat sket, tapi tetap nak upload gambar raya...


Lemang, Rendang Ayam dan Sup Tulang


Lemang yang tiada tandingannya...lemang pulut dan tepung (sory nik!)



inilah moto Honda Boon Siew yang banyak kenangan

Ayah dan Mak

saya dan kawan-kawan sewaktu beraya di rumah Zaki

Zaki memangku anaknya Mohd Najmi, yang sangat adorable, kan!




ini gambar misteri sebenarnya; I couldn't remember this moment, really! first time sebenarnya I watched the photo...sangat kenanganya gambar ini..tengoklah tarikhnya,1989..darjah satu masa tu....ntah apa la aku nyanyikan masa tu...hehhehe....siap pegang mic lak tu...kira paling glamer la masa tu...

itu saja gambar raya....

 
posted by ayu at 10/30/2007, |

1 Comments:

  At 7:43 PM Blogger Khadijah said:
Get well soon!muaks!

P/S: Bleh tahan keseksian hang neh ayu..hahaha..Sentapz okehhh!!