Malu maaaaaa...

Monday, November 12, 2007
Selalunya saya akan blow out kalau saya malu atau sakit....biar orang lain tau, biar tak rasa sangat malu or sakit tu....ingat lagi cerita saya, time saya jatuh tangga depan library?....malu siot masa tu....malu dan sakit....maka saya pilih untuk mengadu sakit untuk cover malu...ingat lagi cerita saya jatuh sewaktu berbaris nak ambil skrol masa degree?....sakit dan malu...saya pilih sakit untuk cover malu....
tapi kalau cuma ada malu, camner?apa yang nak saya cover kan?kih kih kih......maka saya buat2 tak tau jer.....sebenarnya, menyesal gak buat2 tak tau...sepatutnya saya blow out juga....sekurang-kurangnya, saya tak akan ingat dah apa yang jadi...sekarang, saya jadi termimpi-mimpi....selau juga termimpi-mimpi bila apa yang patut saya buat, saya tak buat.....maka mimpi jadi medan saya melunaskan apa yang tak tertunai, terbuat.....Terima kasih Tuhan kerana adanya mimpi.....
Apa ni?tak paham la....siapa yang tau tu, taulah....yang tak tau remain jer tak tau...nanti korang gelak dengan budak Ayu tu....sian kat dia.....sampai mimpi-mimpi dia!
pengajarannya; LAIN KALI TANYA, JGN BUAT KESIMPULAN SENDIRI!
 
posted by ayu at 11/12/2007, |

2 Comments:

  At 11:04 PM Blogger Khadijah said:
ayu..apekah?
ayu..apekah kisah?