me and my loneliness

Tuesday, April 26, 2005
hai guys!!amacam blog aku yang berwajah baru? thanx so much to ayuni....ehehhe,sebabnya ayuni yang buatkan!!aku tak abis tuntut ilmu lagi,plus pentium 2....ayuni pun malas nak ajar!!! pernahla, ayuni cuba terangkan kenapa aku kena simpan gambar kat jpeg,"ko simpan kat jpeg la,sebab storage dia kecik skit,"aa,apa tu? pepe lah uni" tu pasal la,bila uni nak wat pe pun,whateve la uini,buat je...yang penting ok je!!! ada la someone yang tanya aku camner nak tukar wallpaper blog...sorry i tak tau ....

tak taulah ek kenapa 1 minggu ni,tak de keje kat sini....aku pun wat bodo jelah....aku rasa tak besh sangat ari ni...rasa cam something missingla!!!

suatu ketika...
aku pernah berjanji akan melupakan dia...
namun...
aku tidak pasti adakah dia sudah melupakan aku.?

apa ntah aku bebel kan ni....abaikan je ek?....adake syida offer aku gi langkawi jumaat ni? aku praktikal la,yang geram tu, FREE!!...ayoyo,once in a life time tu!! nak wat camner,tak de rezeki!! my father promise me that he will allow me to go to ipoh...hangout my my friends!! djah saad ajak gi THE LOST WORLD OF TAMBUN.....jumpa kengkawan lama..kawan skolah.....i miss my friends very much!!!

thanx la utk sesapa yang cipta blog ni,yelah dapatla kengkawan berhubung,pakwe berhubung ngan makwe kan kankan!! kalau tak , mati kerinduan ler aku!!! hihihhi....

alright, till then,SAYONARA!!!!!!!!!!!!!!
GAMBATTE KUDASAI!!! AJAAAAAAA!!!





 
posted by ayu at 4/26/2005, |

0 Comments: