Cuma sekecil ini, tapi...

Wednesday, November 21, 2007
Saya bersyukur pada Tuhan kerana saya tergolong dlm orang-orang yang mempunyai antibodi yang kuat....Terima kasih pada mak yang telah memberikan saya susu yang paling baik di dunia...terima kasih ayah kerana telah memberikan saya genetik yang tahan lasak....
saya jarang sakit; demam, batuk, selesema etc. kalau sampai musim penyakit2 ini, saya antara yang terselamat dari mengunjungi doktor atau mengambil cuti sakit..Alhamdulillah!
tapi bila saya sakit (manusia, kan), saya cepat lemah...saya merengek, mengaduh, memerap...padahal, saya cuma sakit tekak sekarang ini....macamlah saya terkena penyakit kronik. Alahai, ini cuma ujian kecil dari Tuhan...Tuhan baru tarik sikit nikmat kesihatan, dah rasa sangat badly ill....Mungkin, saya banyak dosa, maka ini sebagai peringatan untuk saya dari Tuhan...
Doakan saya cepat sembuh ye..
 
posted by ayu at 11/21/2007, |

0 Comments: