12th Week

Monday, September 22, 2008
At last, the week that we had waited since day one we're here had come.. I'm not sure how did I felt...I'm happy that I will complete my practicum course on this Friday, yet, I feel sad to leave this school, esp. my adorable pupils...


Bak kata orang, setiap pertemuan lawannya perpisahan. Tapi, ini perpisahan yang baik. Saya pergi kerana saya perlu belajar lagi. Tambah lagi ilmu. Jadi, wahai diri, janganlah menangis! Pagi tadi sebelum bangun sahur, saya menangis dalam mimpi...huhu.Kenapa? saya menangis sebab Mak paksa saya kahwin!Adoi la....Jangan pernah sampai begitu....Haha.Kelakar juga sebenarnya.Housemate saya menakutkan saya, katanya" jangan-jangan balik raya nanti, ada orang dah tunggu!"..."tak mungkin!"....mimpi cuma mainan tidur bak kata pelakon dalam drama terbitan Yusof Haslam.



Cikgu-cikgu di sekolah sudah ber"mood" raya dari minggu lepas. Sibuk dengan resipi kuih raya, langsir raya, karpet raya. Pendek kata, semua berkaitan raya. Teringat kata pensyarah di maktab, katanya jadi cikgu memang "kecoh"....huhu..


Begitupun kami sudah tidak sabar mau raya, hari sabtu kami tetap ke sekolah menghadiri bengkel bagi mencukupkan syarat PPD yang mahu semua guru hadiri Latihan Dalam Perkhidmatan(LADAP). Ini gambarnya...Habis ber"ladap" saya dan Teacher Aida ke Tesco. Shopping raya ma!


Bengkel Penjilidan Buku



ececeh, buat kerje la tu!



Teacher Lim jahit buku while Teacher Goh observing...



Taraa, dah siap!

 
posted by ayu at 9/22/2008, |

0 Comments: