11th week of practicum

Monday, September 15, 2008
Today was the last observation by my lecturer. He said, "your pupils are good, active and eager to learn"...Wahai anak-anak murid ku, Thank You so much dari teacher...Kamu lah permata hati teacher....Last week, seorang murid memberi saya kad raya...Oh!saya lupa mahu snap gambarnya....Katanya" teacher, saya minta maaf kalau saya ada buat salah dengan teacher.Selamat Hari Raya Teacher Ayu"...Saya teringat zaman saya bersekolah dahulu, begitu juga tingkahlaku saya.Sayang dan hormat pada cikgu..Tadi seorang murid bertanya kepada saya
"teacher, betul ke lepas raya teacher dah tak ajar kami lagi?"...
berat mulut saya mahu menjawab,
"Iya, lepas raya teacher kena balik Ipoh".
...mereka buat mimik muka!
"Ala teacher, tak best la kalau teacher tak de",....
"Teacher kena belajar lagi, lepas tu ada periksa"
"Teacher kena periksa lagi? Kan teacher dah pandai?"
See, kan saya dah kata they are good!
 
posted by ayu at 9/15/2008, |

3 Comments:

  At 4:16 PM Blogger Khadijah said:
Sebaknye baca ayu..comel betul budak2 nih..hehe
  At 1:10 PM Blogger nicky said:
mesti ko emo gila pasni ae. esp bila final day tu tiba.
  At 1:41 PM Blogger ayu said:
aku sayang giler kat depa ni...