Butterfly in my stomach...

Monday, July 21, 2008
Saya ini cepat gelabah, gabra, senang kecut perut.... Hatta nak masuk jumpa doktor pun saya bedebar-debar... Bila nak hilang penyakit ni? Sape ada air penawar nak bagi kat saya?...Hari ni saya gementar kerana saya akan di observe oleh pensyarah subjek minor, PJ.....memang berdebar-debar! Ya A llah, lancarkanlah P & P hari ni....Semoga lembutlah hati pensyarah ku... "Puan, bagi lah markah tinggi-tinggi sikit...hehheh".....Pada murid-murid saya berpesan, "hari ni semua kena jadi budak baik.... Nanti teacher belanja kat kantin, hehehheeh" rasuah, jgn tak rasuah!.....
Saya online di sekolah, jadi jangan lah harap saya dapat update friendster saya....Friendster kena banned by Ministry Of Education.... Huhu... Bila saya buka e-mel, saya nampak e-mel dari friendster, ada kawan-kawan yang menghantar mesej di sana...Maaf , kawan-kawan! Saya tak dapat buka friendster...Sila lah ke emel saya, atau just give me a call. Miss u all my friends!
 
posted by ayu at 7/21/2008, |

0 Comments: