My Best Friend's Wedding

Tuesday, December 18, 2007

You kena balik tau lepas ni, esok datang ok!

Majlis khatam Al-Quran; sebelah malam


Ini pengantin nya; Hafzan bt Kamarudin


konon-konon menanti di Gerbang Impian ler tu...


A Family in pink mood..


La la la la....

Selamat Pengantin Baru buat kawan baik saya...saya gembira dia sudah bertemu putera di hati, tapi ada sedikit prejudis di hati saya; masih rapatkah kami seperti dulu? tentu tak sama lagi...kami berkawan dari sekolah rendah, kemudian ke sekolah menengah yang sama di Ipoh..Boleh saya cerita sikit kenangan kami? Boleh! Ini kan blog saya..eheheheh....Form 1 di Ta'ayah kami buat semua benda sama-sama; hatta mandi pun satu shower..Yes, yes satu shower ada 2 org. sebabnya, kami nak cepat maklumlah berebut nak cepat..lambat nanti kena marah dgn senior.Dia juga tolong kemaskan loker baju saya..

Form 4; dia Prefect sekolah dan saya budak nakal sekolah...saya ponteng prep ditangkap oleh dia, tapi dia tak mengadu pada cikgu...Lepas tu, "Ayu, jgn buat lagi"

habis sekolah, dia ke UIA, saya di UiTM Shah Alam..pernah sekali, disebabkan bosan di UiTM saya nekad ke Matriks UIA PJ pada waktu malam walau pun tak tau nak ambil bas mana, berhenti di mana.. lepas tu" Ayu, jgn buat lagi, bahaya"...

itu cerita dulu, sekarang sudah lain....dia sudah berdua, saya masih solo.Kata dia, "Ayu, jgn jual mahal sangat. Cepat-cepat berdua,"...

 
posted by ayu at 12/18/2007, |

2 Comments:

  At 3:46 AM Blogger Khadijah said:
Ayu..jangan jual mahal sangat...hihi
Menunggu kad undangan hang..
  At 12:18 AM Blogger luna said:
ayu,sedih pula entri ayu. kisah budak baik dan budak sedikit nakal..hihi..

eh hafzan prefect ye dulu? nape sue tak perasan ye.sbb dia low profile kah?