Saya ni saiko ke?

Monday, December 10, 2007
Bad mood...Bad mood...Bad mood...
tolong saya!help!Onigaishimasu!Cau ming nga!
Yuni kata saya saiko, kerana entry yg lepas...kerana saya nak beli bakal suami di Tesco...Bukan saiko, tapi saya penat menjawap soalan yang seumpama nya!
Tak, saya tak marah orang bertanya soalan itu...In fact, saya rasa memang patut soalan itu ditanya pada anak dara yang akan melepasi usia 25 tahun, dan masih belum punya buah hati...
bukan sengaja me'nyingle'kan diri(maafkan saya MP Gerik, kerana saya mandul minda) atau menanti someone(definitely not!) atau tak laku(hahah)...kerana saya rasa tak mahu ada buah hati lagi( yelah tu!)...tak,tak bukan tak mahu...tapi saya belum jumpa dengan orang yang saya suka, yang saya berkenan...Ya, itu sebabnya...Orang yang saya berkenan, dimana kah dikau bersembunyi?
 
posted by ayu at 12/10/2007, |

0 Comments: