Apakah?

Monday, January 11, 2010
Apakah aku akan jadi seorang guru yang kuat membebel,kuat marah dan perengus?
huhu...tak nak, tak nak.....

aku tengah susah hati sekarang nih...takut dengan tanggung jawab baru....tak selesa dengan tanggung jawab baru....tak rela dengan tanggung jawab baru.....

tensen tensen..tak suka tak sukaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tahun ni, aku kena mengajar tahap 2 yakni tahun 4, 5 dan 6....bukanlah aku ni tensen sebab mengajar kelas yg akan ada peperiksaan besar, tak pun....tensen dgn budak2 sebenarnya.....tensen dgn budak2 yang degil, bengong dan kuat bersembang dlm kelas....ha amik, geram nih.....

tensen sebab tak tau nak mengajar macam mana, pendek cerita, aku tak tahu nak mengajar....budak2 nampak cam blurrr...agaknya dalam hati dorang, apalah yang di ajar oleh Teacher Ayu ni....tak paham apa pun....teacher pun bengong,macam manalah budak2 tak bengong sama....

kasar bahasa aku nih kan?biarlah...ni barulah namanya luah perasaan....walaupun aku tak ajar budak tahap 1, aku masih menjenguk anak2 comel tu....suka la dgn dorang tu...macam ada aura je dorang tuh....aura yang bagi tenaga,senyuman kat aku....huhu...poyo giler...tapi memang betul pun...agaknya sebab dorang budak, tak banyak dosa.....

pas ni mesti muka aku akan lagi banyak wrinkles....tensennnnnnn!
 
posted by ayu at 1/11/2010, |

0 Comments: