ingat Ayu!

Tuesday, January 12, 2010
Bila balik umah, aku pikir2 semula masalah aku nih bukanlah berat sgt....aku yang kena pandai kontrol permainan ni...hmmph....

maka hari ni, azam aku ialah mahu tenang di kelas, senyum banyak2 dan kurangkan marah2...

kerana, kesimpulan ku ialah more calm more smile and less emotional will lead to effective teaching learning process...

murid aku tentulah akan ikut rentak guru...kalau dah cikgu asik nak marah, muka masam mencuka dan serba serbi tak kena, maka akan menghasilkan murid yg ganas, kurang minat belajar...kan kan kan?

aku akan ingat semula semangat dan azam waktu mula-mula datang sini....aku akan usaha sampai lah murid 2 aku pandai..perasaan kurang best itu perlu di buang, dilupakan...aku perlu utamakan keperluan sekolah dan murid sebelum keperliuan diri sendiri...baik!!!

ingat Ayu!
 
posted by ayu at 1/12/2010, |

0 Comments: