Owh Ayu!

Tuesday, January 12, 2010
Rasa down sgt..padahal ntah apa2 jer ntah....

disebabkan blog ini tak ramai yang tahu or baca, jadi saya nak meroyan disini...tak best meroyan kat FB, coz kalo takde org layan royonan saya kat sana, saya jadi lagi gila...klu kome tak kisah nak baca royonan dan bebelan ni sila terus baca....kalo tak suka, saya tak letak pisau kat tengkuk kome paksa baca entri mengarut nih....You know where to click!

Antara sebab saya nak meroyan;

1. I just break-up with him...don't ask why. Please!

2. Orang (sape ntah) asik tanya bila saya nak kawen...stress dowh...boleh tak jgn tanya?
Please la you all ni be sensitip sket..I dah 28 tahun dowh...especially you all yang dah kawen tuh....geram tul la...mentang2 la you all dah kawen, sedap je mulut tanya ek? Actually, I rasa kan, I bleh beza nada kengkawan yang memang ikhlas nak tau apa yang jadi dgn I, apa citer terbaru dengan yang I rasa nak tutup telinga je..

3. Saya kena ngajar tahap 2..(lagi?)

4. Ada kawan saya dapat transfer ke Semenanjung. Nak ikut !

5. Tiket flight mahal...kalau tak balik, saya keseorangan di sini. Tak rela!!!

6. Saya sedang "bendera Jepun". PMS, remember? rasa tak tenang, coz tak dapat solat dan baca quran.. Dia lah tempat mengadu paling afdal, bukan FB or blog, ok!

I tau, mesti I kena kutuk dgn kome sume coz stress benda yang simple cam ni...tapi lantak I la nak stress ke tak....bukan kacau kome pun..lagipun sape suruh kome baca blog ni..

Seriusly, sory sgt2...I tau, lately entry I merapu je...dah la jarang update, pastu wat entry ntah apa2...hmmmph!
 
posted by ayu at 1/12/2010, |

8 Comments:

  At 9:15 PM Blogger Khadijah said:
sabo yong...sabo...hehehehe.
lawakle mike meghoyan...
jenuh teman gelak..hhahahahah
  At 12:10 AM Blogger ayu said:
Jah...I pun gelak gak bila baca semula entri nih...hilang sket stress...ntah apa2 kan?
  At 4:44 PM Blogger nicky said:
ko sudah clash? heh? bior benor!!!
  At 5:21 PM Blogger ayu said:
Nik>> iya bah...i'm single...yeehaa!!
ayu. kita serupa. umur dh 28, kita sendiri memang nk cr pasangan, tp dh xde jodoh, xkn nk paksa kan? geram bila org yg x phm dok tanya2. tp ayu, aku jwb je aku tunggu artis2 korea tu, diorng kompem x tanya dh.hehe

ok ayu, kuatkan semangat. ingat, hg x keseorangan. be strong! :) (yup, easier said than done)
  At 2:46 PM Blogger ayu said:
wilda,thanx coz memahami...kita je yg paham kita...
  At 4:32 PM Blogger Rin said:
wehh.. aku nyaris nk wat entri berkenaan isu kawen tu.. tp takpelah ko dah wat.. hehehe..
  At 4:32 PM Blogger Rin said:
This comment has been removed by the author.