Saturday, April 30, 2005
alhamdulillah, kenyangnya!!! besh la praktikal kat sini,pasalnya rezeki murah tul!! org lain meeting ,kitaorang yg tak meeting dapat makan...macam hari ni gotong-royong cat,makan lagi...ada bihun,kuih,dan sandwich...sedap oo sandwich tu!!! ada la kan orang tu, kata aku makan banyak!! aku lapar kan,makan lah!abaikan je perli dari meor tu!!banyak jugak la yang aku cat,heh..bangga siot!!!at least ada gak la jasa yang aku tinggalkan utk pejabat tanah ni....fuyooo!!jasa tu....

aku ada la terbuka satu website ni akungantaro.cjb.net. besh la!!!try la korang gi tengok...aku tak kenal pun mamat ni,aku dapat add dia dari kawan aku...just click nak tengok,emm lain dari yang lain....aku paling suka dgn gambar dia ,cantik sungguh...bertuah sungguh kamera dia tu kan,ada tuan cam tu.....pas tu,cara dia bercerita ,very touching,macam novel cintun....

pas ni,bila aku abis praktikal susah la skit nak updet slalu blog ni...pasal aku jarang skit gi cc....cc hampeh!!!berkurun aku tunggu,server lembab nak mati!!!

smalam aku 'overtime'!! hebat tul praktikal wat OT....tolong en.zaini and en.mat wat surat apa ntah...aku taip je.....itule main buat je,apa bendanya tak tau,malas nak tanya,bukan masalah aku...aku tolong taip je.....ari ni dah abis GTG,sumer orang lepak,baca paper.sembang.....meor plak bagi tau aku satu gosip yang unbelievable!! i was like 'what?, are you serius?"eheeheh,baru praktikal 2 minggu,dah pandai gosip!!!tak delah kan,meor bagi tau,aku pun pasang telinga jelah.....syok gak dengar gosip ni...kita tau apa yang orang lain pkir kan!!tak la kita pikir kita ni,ok je...so watchout ayu!!! jgn sampai kena sound lak dgn orang tu,,,,tapi bila pkir balik kan...apa salahnya aku sembang2 ke,nak rapat ke ngan meor tu kan? tul tak meor???bukan apa,meor pun dah ada awek kan,so sendiri mau ingatla..nevertheless,aku still jaga tatasusila sbg gadis melayu yang 'modest'!!(arg,modest!,tak tahan ayu!!) tak la rapat sanagt kan,sebab aku tak reti,tak biasa sangat ngan lelaki ni.....so,jgnlah risau "org tu", i'm not the person like to seduce person,maybe that the last thing i would do....

o.klah,citer bebanyak kang langgar janji ngan meor lak....yang penting,i know what i'm doing....sayonara!!
 
posted by ayu at 4/30/2005, |

0 Comments: