Wednesday, May 04, 2005
semalam punya amacam?jiwang karat tul kan?ada talent jadi novelist tak? actually , aku nak menulis satu cerita...tapi still dlm perancangan nak kembangkan watak,maklumlah takde formal edu. ,so kena rancang dgn teliti...so that others wont find my novel same like others...maybe tak leh sebagus CATCHER IN THE RYE, yang ayuni adores sangat tu.....yuni pernah bagi aku baca,tapi aku tak paham....so malas nak baca lagi sekali....skang aku tengah baca TO KILL A MOCKING BIRD, utk kali yang kedua.....

aku suka FALLING LEAVES,novel ni adeline yen mah punya karya...actually aku suka asian punya author....tak tau lah kenapa,macam lebih live,pas tu aku suka ROAD TO CHANDIBOLE ,author dia tak ingat...zaman dolu2 masa skolah aku suka judith mcnaught, danielle steel,sidney sheldon..novel melayu? suka jugak,but depends la author dia....yang paling aku suka amaruszati noor rahim, BILA SENA KEMBALI BERBUNGA...cukup touching!!rasa cam dekat je dgn cerita tu....ehem-ehem!!

alright,stop pasal buku cerita,ari ni aku nak gi pengkalan hulu...ada football and netball match(sama cam last week,remember) mak aku tak berapa bagi pergi sangat,pasal last week aku sampai umah lambat kul 11,mak aku risau!!! tapi aku minta kat ayah....rumah kita ni kira macam negara kita jugak la....ayah as a prime minister, mak as a home minister....nampak mcm PM yg ada power kan,tapi in certain matters home minister lagi berkuasa.....kalau home minister kata tak leh,PM kena ikutla.....tapi kekadang PM kena gak guna veto......baru lah PM , ye tak?

ada lagi nak citer ni..tapi simpan esok lak...nanti tak de benda lak nak citer kan? sayonara!!!!!
 
posted by ayu at 5/04/2005, |

0 Comments: