Wednesday, August 24, 2005
entah apa yang hendak aku cerita lagi disini.....hakikatnya, aku sangat banyak workloads yang belum abis lagi.....camner nak abis,tak buat....MALAS!!!....selalu aku bertanya,kenapa aku malas sangat ni? next week kena hantar chapter 3 tesis......kena cari kes lagi....huhu,malasnya nak gi library yang sejuk macam kat jepun tu!!!,ada assignment lagi....ada test yang berderet menanti sampai cuti mid-term......tidur pun tak tentu masa.....bangun tetap sama....6.30 pagi!!! lantas aku mengadu bebanan didada pada seorang sahabat.....bercerita pada dia,tekanan yang aku hadapi....bertanya pada dia ,apa ubat penyakit malas ini......dia menjawab dengan jawapan yang aku tersenyum malu!! "cubalah banyakkan amalan sunat, solat dhuha jgn tinggal!!rajin buat tahajud, puasa sunat selalu! insyaallah, hilanglah penyakit hati tu!!!!" malunya!!!bila pikir balik,apa nak malu bukan nya buka baju!!kena nasihat sikit dah malu...kalau buat dosa tak malu pulak?


ni sape ni?actually,they are my lecturer....yang manis tu,puan azlina...yang bajet hensem tu...en.nazim!!!kalau en.nazim tau,habis la aku!!!sure kena dlm kelas dia....ehheheh....dia tak tau kot......en.nazim ni ajar jurisprudence....aku rasa subjek yang susah gler nak paham!!!tapi sebab dia ni terer,so paham la jugak....dia suka makan dlm kelas!!!ferero rocher,toblerone,jus epal,pastri...semua dia bedal....terliur jugak la,tengok dia makan.....tak berapa hari lepas tu aku gi 7-11,beli toblerone...teringin!!!!so sorry sir,publish u here!!!aku respek gler kat en.nazim ni,pasal dia lecturer yg berpengetahuan!!!general knowledge dia memang supreb....sebab dia suka read books....dia pernah bawak kat kelas,ringkasan ihya-ulumuddin....aku teruja nak tau apa isinya...aku cari di pkns,jumpa!!tapi tak beli...off bajet(ada je alasan!)tapi aku memang berhajat nak beli.....bila?ada rezeki nanti, insyaallah.....

kena masuk kelas nazim ni!!!dia ni nampak cam garang,tapi tak sebenarnya!!!tunjuk garang je!!!kalau wat lawak,selamba je muka!!ktorang yang gelak gler!!!!...ja ne!!mata aimasu...sayonara








 
posted by ayu at 8/24/2005, |

0 Comments: