Saturday, July 23, 2005

assalamualaikum.....hehehe lawa tak? aku baru tukar skin blog ni....walaupun aku tak la berapa suka sangat....tapi kira oklah kan...ayuni yang ajar!!tima kaceh yuni....nanti aku dah pandai skit aku tukar lain pulak....aku rasa dlm ati yuni tu mesti membebel je..."benak nya la ayu ni,"

aku mengaku la bab-bab komputer,IT ni memang aku still kat pentium 2 lagi laa...skit2 tu bley la..stakat nak taip,print,emel tu bley lagi la....kalau dah masuk multimedia tu,lingkup terus....

si yuni datang bilik aku, tido kat bilik aku...berhimpit la ktorang satu katil...nasib baikla si yuni tu kurus....aku telah memaksa yuni tengok diari akademi fantasia,tengok mawi...sebelum tu yuni paksa aku tengok FRIENDS,aku memang tak penah suka komedi ni...tak best langsung....

tak de pe dah nak citer...korang explore le blog aku yang bosan ni...ada website mawifc....lagi satu ada homepej akungantaro @meer...best tau ompej ni....aku pun tak kenal mamat ni, tau ompej dia dari kawan aku, mamat ni jiwang skit la,nama dia meer,putus cinta....and ensem !!!korang tengok la galeri dia....gambo2 dia memang superb, very soothing, fascinate....kalau aku ada assignment ke presentation nanti nak guna gambo dia lah...dia ok je,kot! pas tu yang best,tulisan2 dia,cerita2 dia...memang aku suka,i mean cari dia menulis,kreativiti dia...macam dia nak cerita pasal diri dia tapi in the ame time dia tetap berahsia...so kita macam tertanya2 apa yang dianak cerita sebenarnya....cam tulah lebey kurang...

tapi ,aku tak tau la korang sukake tak...iyalah manusia tak sama kan.....apa kata korang gi tengok and layannn!!!

 
posted by ayu at 7/23/2005, |

0 Comments: