Wednesday, May 25, 2005
ASSALAMUALAIKUM....hi guys!!! emmm, rindu gler kat blog ni....amattt rinduuuu!!! nak wat camner kan,paraktikal dah abis,so susah ler nak update blog ni.....antara alasan lain(nak tiru macam djah)

1.susah nak datang cc- datang cc pakai duit,aku tak de duit...sebab tak kerja....nak kerja ,malas....kaki sakit berdiri lelama....

2.kat umah banyak kerja-mak nak train aku wat kerja umah...manalah tau ada orang masuk meminang nanti,senang skit

3.lastly,saje nak bagi kome rindu kat aku-kome rindu ke?

result dah kuar,apa dapat?hahaha, no komen!!maknanya tak lah o.k sangat....itulah....kalau study kurang, result kurang dari org lain...
kalau study sama mcm org lain,result sama mcm org lain.....
kalau study lebih dari org lain,result lebih dari org lain,
INSYAALLAH...

apa nak citer ek?nanti dah balik umah....laaa,lupa nak citer la pasal tu, pasal ni!!! aku rindu kat uitm...nak gi kelas....rindu bas uitm....rindu kat en.nordin(warrgh!yuni tolong...geliii)....rindu tomyam kat sec.2......rindu pkns.....and the most, all my friends....ima,yuni,nik,asiah etc(tak termasuk YDP ek, please!)

to kawan2 lama ,masa sekolah dulu.....bagila address blog korang!!!wilda,hang kat ner skang ni?dah keje ke?

terlanjur dah lama tak update,sambung skit lagi lah!....korang minat AF tak? aku,tak la minat sangat....jauh sekali die hard fan!!!but this guy,mawi,made me adores him....one of the 20 candidates...but not included in 12 finalist....thats yang aku frust....his voice,buat tak tido malam(ye ke? lena je)...i mean,sedapnya!....but why tak dapat ?maybe coz lagu nasyid kot.....wat ever!!!

his smile! wow,like you made my day!! pas tu ,personality dia yang pemalu....pompuan memang suka guys yang shy skit(aku je kot)....tapi kan aku rasa dia tak dapat pasal,mak dia tak redha...at first mak dia tak bagi pegi,coz mak dia suruh pegi kursus bilal(that's impressive)...but then,mak dia sendiri yang pack barang, ha pegilah AF tu!!maybe lah kot....biarlah kan tak masuk AF...Af tu program rosakkan akhlak remaja islam( ini ayat fitnah ke?), lelaki pompuan bergaul bebas...lompat sana,pegang sini.....

ooooooooooiiii cik ayu,,,,,that's not your probs o.k!!!lama -lama kat sini,sape nak bayar?....dah2,jom balik....babai.....
 
posted by ayu at 5/25/2005, |

0 Comments: