Tuesday, May 10, 2005
BLANK
AKU MEMANG BLANK GLER....
AKU BLANK SEBAB AKU SAKIT ATI ARI NI....KENAPA?

aku datang lambat opis ari ni....tayar moto pancit, pastu kena naik bas....tahan bas,bas tak nak berhenti lak....ntah apa mimpi bas tu....lawa benor ke aku ari ni? sampai tak layak naik bas....nasib baik la ada prebet sapu,pas tu prebet tu pula pusing satu kg,cari org lain.....waaa,aku tak suka datang lambat opis,walaupun aku ni praktikal je,dan kat opis tu aku bukanlah sibuk sangat....tapi still tak sedap ati ........

aku punch kad kul 8.22, merah mcm kaler ni......1st time tau!!!masa bas tu tinggal aku,aku rasa cam nak baling kasut kat bontot bas tu,....apa gunanya?

pas tu aku bengang pasal benda lain.....pasal sorang kawan aku ni, yang pada aku akhlaknya amatlah baik....tapi bila aku dapat tau satu benda,ceh!!alim kucing rupanya....macam baik,tapi tak tau adab berkawan....apa yang dia buat? malas nak cerita,takut nanti ada perkara yang tidak diingini jadi lak...manalah tau kejadian bunuh-membunuh ke, tikam -menikam ke, jadi history lak kan.....

tak dapat aku nak cerita kan betapa aku kecewa pada dia ni,budak bertuah ni.....rasa cam bodoh lak aku ni....sebab still anggap dia kawan aku lagik.....sebenarnya banyak kali dah dia ni sakitkan ati aku,tapi aku cuba be positive je....malas nak pikir sangat,tapi kali ni punya,aku memang meletup abis dah......segala harapan aku pada dia just like ' only in your dreams'....

o.klah,rasanya setakat ini dulu luahan ati aku yang bengang,sakit,dan merana ni....................................................................................................................................................................
daijobu desu ne!!!daijobu.....ashita,mata aimasu.....ja...
 
posted by ayu at 5/10/2005, |

0 Comments: