Thursday, May 05, 2005
assalamualaikum...hi guys! perut ku berkeroncong skrang ni...amat lapar..agaknya inilah yang dialami umat manusia lain yang lapar jugak cam aku ni kan? perit tul la rasanya perut ni...itulah pasal,perut tak biasa lapar,sekali kosong....adoi mak,otak sampai tak leh pikir dah...report yang melambak tu tak wat lagi,tak terdaya dah.....

aku teringat kata luqman al hakim, "jangan kamu banyak makan dan tidur,barangsiapa banyak kedua maka, miskin di hari akhirat"...rasanya kita kalau dapat makan banyak,tidur selalu,bahagialah hidup...melingkar macam ular sawa!!!! nasihat untuk diri sendiri tu!!( laparnya)

ada benda nak cerita pasal semalam,tapi malas nak serius dah.(lapar,remember?)

alhamdulillah ,sekarang aku dah kenyang....my sis hantar nasi and lauk kat ofis..thanx sis! dah makan ,masa untuk tunaikan hak kepada yang SATU....surprisingly,ada 2 ladies yang masuk nak tumpang sembahyang.....tak kenal pun,tapi ramahkan mulut bercerita,bertanya.....well,she's a lawyer!! she give me her card, faizal azian&co, hennie soraya bt hanafi, aik,macam familier je nama tu....akak ni anak cikgu zaleha ke? oh,my senior rupanya....budak TAAYAH....seronok juga jumpa senior,biarpun masa dia form 5 aku baru nak mengenal dunia boarding school.....dia mungkin tak kenal aku masa sekolah dulu,tapi aku kenal dia.....glamer gak la akak ni.....pujaan!! untuk dijadikan akak angkat(my school all girls,remember), so nak memuja jejaka tak de peluang,minat la kat akak2....selalunya yang comel,top,smart yang jadi pujaan......

lagi nak cerita apa ek? perut dah kenyang,lupa semua...betullah agaknya,makan banyak ni benak jadinya!!!! simpan untuk esok lah,nanti takde cerita lak kan?!

daijobu desu ne,ashita mo ikitai desu......mata aimasu!!sayonaraaaa!!!
 
posted by ayu at 5/05/2005, |

0 Comments: