Friday, May 06, 2005
ntah apa nak membebel ari ni...emm,aku suka la lagu peter pan .....i hope i have that strength to say to someone.....but i;m not that strong....rasa cam nak express my feeling here, but.....just let it go !!! go!!

baca blog yuni,pasal dia nak gi JB...kawan dia kawin...emm,kawan2 aku pun ada yang dah kawin...aku?well,i'm still single and available! my life is too good to share with someone else ,at least for now!!! aku pernah melihat my best frend menderita putus cinta....deritanya dia,hingga sekarang!!gagal melupakan lelaki yang menambat hatinya juga yang meruntuhkan kagum dia pada manusia bernama lelaki.....pada saat derita masih bersisa di hati,dia berusaha mencari penawar! sudah ku katakan pada dia,penawarnya bukanlah lelaki , tetapi jika hati sudah parah,apalah guna nasihat ku...sudahnya,dia hanya melukakan hatinya sendiri sekali lagi,bila lelaki jua yang merobek luka itu....

sabarlah kawan,sedang aku cuma mampu meminjamkan bahu menahan air mata dia, melurut perlahan rambut ikalnya,biar dia tenang.....katanya,mujurlah ada aku,jika tidak tentu dia culas ke kuliah, hilang punca...aku cuma tersenyum pahit,ketahuilah sahabat bahawa hati ku jua terluka,terbakar....luka di jari nampak di mata,luka di hati siapa yang tahu.....

kini,dia sudah bimbang sedang diri yang menginjak usia 23, kami masih belum berteman.....ayu,bila kita sama macam org lain? jangan risau,bila sampai masa,tentulah ada!!kita belum bertemu dengan mr right.....tapi aku nak mr.right now!!emmph,macam2 lah kehendak manusia...

bukannya tak ada yang berkenan dgn dia,tapi hatinya masih pada seorang lelaki yang tidak menghargainya.....sahabatku itu sugguh menawan dengan caranya,manis orangnya,seksi sedikit,baik hati......cuma memilih tentang rupa!!sorry ya! ada jerawat,tak nak ek....aku belum pernah bertemu mata dengan lelaki yang dipujanya itu,tapi aku dapat mengagak,manis juga orangnya.....

aku pula?aku sendiri tak pasti.....bak kata yuni,kalau reunion tu cubalah tanya soalan yang tak personal,macam bila mi gorda bella nak abis ke?apprentice 3 bila nak kuar?( 9.5)....ataupun lebih pro lagi...bila harga minyak nak naik lagi ek?

last time aku wat reunion,soalan best sekali, ayu, pakai handphone cap apa? ayoyoo.....nokia 3310 je.....

o.kalh,tadi kata tak tau nak membebel apa,ni panjang berjela lak bebelnya.....bye bye....annyongi kaseyo!!
 
posted by ayu at 5/06/2005, |

0 Comments: