Thursday, May 12, 2005
wow,time was like so fast nowadays, eh! sedar tak sedar besok last day aku kat sini( the most boring place ,remember?).....dulu rasa cam,bila la nak abis praktikal ni kan? skang rasa cam,ye ke esok last day?.......

itulah macam aku cerita dulu kan, aku ni lambat 'panas' , baru je nak kenal baik dgn staf kat sini, i have to go.....ari ni aku break,meor blanja...tetiba je...sakit perut!!! tak ikhlas meor ni...tak baik tul la,ikhlas la tu!!!! agaknya banyak sangat makan cabai kot.....aku pernah cerita yang maybe ada lec. yang akan datang,tapi haram takde pun sampai ari ni.....

dah tu, allowance yang dijanjikan pun tak masuk.....arrrgh!! pokai sesangat ni....aku geram tul la....pas tu duit pengecualian kolej yang sepatutnya 2 bulan lepas dah dapat pun takde lagi.......aku try le tanya en.nordin,dia slamba sms aku dgn 'BERSABAR DULU'....fuh!sabar? ini sebab sabar le tak dapat lagi.....masa suruh bayar duit kolej,tak menyempat nak siang!!!terkedek2 beratur kat bank islam yang kecik tu nak bayar duit kolej tercinta....

dah membebel dah ayu ni....dijah call me yesterday,sembang pasal kawan2 sekolah,bilang lepas ni siapa yang akan naik pelamin,siapa yang ada bf,siapa yang single.....teringat masa sekolah dulu,cerita yang selalu hot kat sekolah ialah ada cikgu baru yang ensem tak?bila nak outing?bila nak outing haram?hhahah,selamba je keluar tak hantar kad merah yang poyos tu......

tempat fav shopping,super kinta...walaupun terpaksa lalu kat tempat sembelih ayam yang busuk tu....tutup hidung,jalan je....ha,ini satu lagi!!aku ngan aziah pernah terjumpa 'khinzir' yang besor giler kat situ....eee!!ada ke jual babi kat dalam pasar yang sama ngan jual benda lain...ada ayam,daging,sayur kat situ..... tak senonoh tul......

aku selalu nak gi sekolah,sebab rindu sanagt....tapi kengkawan yang lain,tak mo...segan kata nya.....yelah dulu masa sekolah semua pakai tudung litup,baju kurung,siap stokin....bila dah masuk u,semua tukar....dah pandai pakai jeans,t-shirt,tudung pendek,stokin dah terbang kemana.....tapi aku memang nak gi sekolah.....aziah takmo pegi sebab dia pernah kena tegur ngan ustazah umi kat greentown coz dia pakai seluar.....ala,ustazah,tak leh ke pakai seluar.....people change,selagi tak melampau ,o.klah kan!!! itu pandangan kita,mata ustazah tentulah lain.....aku selalu kata kat kengkawan ,kita gi sekolah pakai elok2,baju kurung,tudung yang sesuai(tak jarang,pakai serkup kepala).....tapi pujukanaku tak berjaya gak.....

abis?nak wat camner? ikut jelah....last2 jumpa kat super kinta,gi dynamic,pas tu makan kat TOT.......

guys,bila lagi nak jumpa?i miss u so much.............



 
posted by ayu at 5/12/2005, |

0 Comments: