Tuesday, August 09, 2005

suka tak kartun ni? ayuni...aku dah pandai dah letak gambo....tima kacih....
aku tengah geram ni....aku datang cc nak cari subsidiary legislation,tapi sume tak leh bukak....kalau kau tau,aku tido kat bilik lagi bagus......mengantuk gler la mata ni....geramnya aku sama cam kartun ni lah.....rasa nak,,,,,eeee tak leh cakap lah....

kita cter benda yang best lak.....mawi menang!!!juara AF....ha padli hang jgn nak kutuk aku pulak!hang tu tengok mencari cinta tu lagi poyo!!!!aku balik kg last weekend,saja je...rindu kat haikal la....besides,tengok AF kat umah lagi best......satu family minat mawi,termasuk la ayah aku yg dulu tak suka kalau tengok,bley layan gak.....kira ok lah tu kan!!



sejak dah pandai letak gambo ni,sakan la aku letak sesuka ati.....o.kla...aku nak balik dan tido....nanti lecturer tanya masa tutorial,menganga je lah......dulu dah kena warning dah,"cik ayu,you better read case next time,ok"kata sir irwin....dia tak marah la,tapi malu sesangat la.....
sir ,i've tried my best to look up for the subsidiary legislation......

bye sume.....wassalam.WORLD
 
posted by ayu at 8/09/2005, |

0 Comments: