Friday, October 14, 2005
......selamat berpuasa kepada semua ye!!! woi,yang tak pose tu, agak2 la nak melantak pun....ingat orang yg pose ni....hihi...pandai bagi nasihat,time dia tak pose...tak ingat!!!...pergi terawih ker? pergi lah yek.....pergi PI pun tak per,tapi kalau nak advance lagi pegi ler masjid shah alam...satu malam satu juzuk tu....sure mantap pahala korang....

ini masjid shah alam....lawa gler.....lawa jer ker?pegi semayang terawih yer....gambo ni bukan aku amik,aku paste dari fotopages kawan yuni....yuni,bagi tau buttet yer aku amik...baru nak mintak izin.....aku rindu nak balik umah....pose kat umah best,makan je lah yang best,time mak panggil suruh masak tu,malas lah sangat....kat sini, aku and kengkawan lain amik makanan kat dining jer...pas tu kitaorang beli lah makanan supplement lain....konon nak jimat lah makan kat dining...aku rasa sama jer, perabih duit jer....lately aku suka makan kuih koleh kacang!!!sedap rupanya kuih orang jawa ni.....kalau kat atas kuih tu banyak *taik minyak* lagi sedap...lemak gitu!!!!abis buka pose, rasa macam perut ni macam *mangkuk tingkat*....semua benda dah masuk dalam...................................................................
......buat yang tak pose tu...sekali lagi diingatkan....dah tak pose tu, jgn la nak eksen plak,makan depan aku!!!sedap jer bedal coke,van houten, roti n tuna.....aku puasa woi,tercabar tul.....nanti la aku tak pose nanti,siap korang....
 
posted by ayu at 10/14/2005, |

0 Comments: