Tuesday, October 04, 2005
DEMAM...
......Aku demam ari ni...huhu....sakit kepalanya!!! mak, tolong!aku bangun pagi tadi rasa kelat dan kering kerongkong...nafas terasa panas...aku letak tangan kat tengkok rasa"dedor" org perak kata kalau nak demam.....aku nak makan bubur nasi.....saper nak layan kerenah aku kan? kat hostel la bukan kat umah, aku jarang sakit, jadi bila sakit sikit aku lemas dan rimas....aku gagah kan kaki ke bilik ima yang selang 2 bilik..."ima, aku demam"...sambil baring kat katil dia.....ima sapukan roti dgn jem coklat yg best, buatkan aku nescafe,7 biji kismis...."nah,makan ni..ini jer yg aku ada Yu!!...makan kismis tu,nanti pandai..walau tekak aku nak telan benda lain, aku makan jugak sebab aku mmg lapar dari mlm tadi....
....aku bersiap pergi tutorial JURISPRUDENCE...ari ni ada test!!!aku jawab dgn semangat yg ada,siap jugak 3 muka jawapan aku....ingatkan boleh balik bila abis test, nazim mark test paper on that time jugak.....alhamdulillah,markah nya o.k, at least not the lowest though not the highest......
.....aku kena balik, makan ubat..maybe need a nap...esok puasa, malam ni terawih....terawih kat Pusat Islam uitm..seronok tau macam kat kg jer,lelaki pompuan jalan reramai gi PI.....mata jgn meliar.... nak buat ibadat!!!
arrgh kepala pening!!!!



 
posted by ayu at 10/04/2005, |

0 Comments: