Monday, August 29, 2005
aku tak tahu la pa dah jadi ngan aku ni....aku jeles ke,aku cemburu ke...bukan sama je ke jeles ngan cemburu tu...argh,lantak la!!!but i hate this feeling....tak sepatutnya lah aku rasa macam tu dengan kawan aku sendiri kan....itu kebahagiaan dia.....la,bukan jeles,tapia ku tak biasa lagi dengan keadaan baru ni, selalu dia ada je bila aku datang,tapi skang ni dia selalu tak de bila aku nak jumpa dia....aku tensen gak la.....nak kata PMS, tak mungkin la kan!!lambat lagi.......emmmph,pompuan!!!
ni cerita apa ni???tak paham la....cerita pasal my best frend,ima!!! dia selalu kuar dgn john dia....laa,dah boyfrend dia ,apasalahnya dia kuar!!ye la tapi kan aku geram gak ngan dia,bila aku ajak kuar,dia kata tak elh,coz dia ada test..tapi kalau john tu....laju jer bersiap.....aku pun apalagi buat la ayat mengada2 nak merajuk ngan ima via SMS....
me:seronok ke kuar dgn john?kalau aku ajak tu tak nak,ada test...iyalah john ada keta wira aeroback,aku ada bas no:11 je....yelah lagipun aku kan nanti nak dok umah org tua...
she:alallaaa,cayang....jgn la dok umah org tua....nanti aku dah anak 7,ko kawin ar dgn john...kita madu ae!!
me:tak nak!!!john dah buncit dah waktu tu.....

ini la ima....mybest friend!!!poyos!!!tak senonoh la ko ima nak madu ngan aku....ehheeeh,lawak je tu!!!dulu masa dia bujang lagi,kami selalu jalan berdua je,skang ni dia dah ada bf,aku kena biasakan diri sesorang.....bukan tak de kawan lain,tapi dia yang paling serasi....kami banyak berkongsi rasa dan rahsia!!!dia selalu kata yang dia sayanga aku macam dia sayang john dia!!!in fact,aku dah jumpa pun john tu!!!ima nak kenalkan aku dgn john...nasib baik la aku pun suka kat john tu,i mean john tu bagus la.,sesuai dgn ima!!beradab orangnya....tapi,punyalah sopan,cakap pun perlahan giler!!...ima senyum je bila aku kata aku suka kat john tu.....siap ktorang kuar makan lagi,kononya ima nak belanja,last2 john jugak yg hulur duit.....hampeh la ko ima!!!

ima kata dia tak nak bawak aku jumpa john lagi!!pasal aku dah wat sesuatu yg emmalukan diaorang berdua...ahhahaha,padan muka korang! saper suruh slow sangat!! john la poyos,lambat sangat bertindak!!!(ceh,macam gerak khas pulak) kawan aku sorang tu dah la cepat bosan,hot temper sket..kang lambat sangat,dia boring...melepas la ko john!!!so aku pun upgrade sket, tambah RAM sket.....punyalah ima malu!!!aku benci la ko ayu(sebenarnya dia nak kata,thanx ayu...you're my angel)

fuh,panjang gler....itu jelah kot...aku nak gi mamam!!!dengan ima.....

 
posted by ayu at 8/29/2005, |

0 Comments: