I like Sabah, but I miss Semenanjung soooo muchhh!

Wednesday, April 08, 2009
sudah lama saya mahu upload gambar sekolah saya di sini...di friendster pun ada juga gambar saya di Sabah(lagi banyak)....


ini dari atas bilik guru....saya sangat suka laut sejak pergi perkhemahan Bina Insan Guru di Pulau Pangkor...pernah terdetik di hati saya, "alangkah bagus jika saya posting di tempat yang dekat dengan laut"...Tuhan makbulkan impian saya...Nun, jauh di sana(dlm gambar) nampak kah kamu Laut Celebes? Ya, dari atas bilik guru jelas kelihatan laut yang membiru yang bikin hati saya bertambah rindu!

 
posted by ayu at 4/08/2009, |

4 Comments:

  At 1:58 PM Blogger munira said:
behnye ayu...
pantai sabah cantek2 kan?
eh ko updated ar ari2..sonok bacanya ;)
mmm aku add ko in my list ;)
  At 10:07 AM Blogger ayu said:
thanx muni adding me in ur list....susah jugak mau update hari2...di sekolah ndak ada school net, ini pun pinjam broadband dari cikgu sekolah....
  At 1:09 PM Blogger mrsazi said:
hai..selamat dtg ke lahad datu :D saya pun di lahad datu..u kat sahabat ek??
salam...hi.
we are same but maybe different situation hehehe...

i like semenanjung, but i miss sabh soooo muchhhhhh!!!

heheheh....i org tawau actly but keje n study kt penang...