Biasa jer...

Thursday, May 20, 2010
Saya tak mahu menunggu lama lagi utk update blog...nanti jadik malas,bertambah-tambah malas....Jadi ada beberapa yg mahu di muntahkan dan diceritakan...

1. Hari Guru yg ke-2 buat saya....ada budak2 yg bagi hadiah dan kad2 ucapan yang sungguh lawak tapi sincere....tahun lepas yakni waktu saya masih menjadi cikgu b.inggeris dorang, saya ajar budak2 buat kad ucapan dan bagi pada cikgu2 lain disekolah....tahun ni, saya tak expect dapat kad dari dorang sebab dah tak ajar budak2 tu....rupa-rupanya ingat gak depa dgn saya...saya mengajar di tahun 6, ada budak2 tahun 3 yg menyorok di balik pintu, malu tapi mahu nak bagi kad....mmm, bila dibaca ucapan depa tu, sungguh lawak dan comel..."teacher sayang kamu"...rasa nak cium sorang2....

2. Minggu yang sungguh seksa buat saya...seminggu sebelum balik kg! aish!

3. "DIA" dah datang! yes yes yes....leganya....

4. Minggu depan adalah minggu peperiksaan. Saya risau...boleh ke budak2 jawab soalan, esp paper 2...risau,runsing dan tak harap....Rasanya saya banyak manjakan budak...tiap kali nak buat ayat, saya banyak tolong bagi tau words...bila depa nak buat sendiri, depa mati punca....tak tahu camner nak ajar depa bagi tahu...sebab depa banyak sgt tak tahu...semua lemah; grammar, vocabulary, sentence patterns bla bla...

ok,itu jer...tak menarik pun entri blog saya ni...mmm, biarlah....saya kan cikgu jer...apalah yg menariknya, kan? *PMS*
 
posted by ayu at 5/20/2010, |

3 Comments:

  At 12:51 AM Blogger kaklong said:
menarik. nampaknya kita bertiga (hang, dijah and me) mengalami pms pada waktu yg lebih kurang sama. hehe. chayok to all of us. fighting!!! :)
  At 3:52 AM Blogger Puan AA said:
amri pon dpt 2-3 hadiah drpd budak hari guru thn ni..
tp bininye yg lebih terharu.. huhu..

ade sorg tu bg pen.. mmg org2 dewasa cam kita akan ckp "ala, pen aje".. tp bg ana yg kenai budak tu, tau yg die mmg sincere..
  At 7:50 AM Blogger ayu said:
WILDA;
hehe...hang pon pms gak ke?haha....tetiap bulan tensen bila nak kongo....nak wat camner kan, dah itu yg Allah tentukan utk org pompuan,kita bkn leh nak kontrol or ada ubat nak bagi x pms....selagi x kongo, selagi itu la moyok jer...

AZREE;
terharu kan?aku lebih suka klu budak2 bagi kad...sebab kad, depa buat sendiri....rasa sayang kat depa, mcm nak cium sorang2 jer...hihi