PERMATA NEGARA versi kacamata teacher

Friday, January 28, 2011
Inilah PERMATA NEGARA...permata yang masih belum ditemui oleh our 1st lady...mereka permata dalam lumpur...


Di dalam keadaan behave. 2 minggu Program Transisi saya banyak menekankan basic manners in classroom, seperti semua beg sekolah kena letak di atas lantai, bukan di atas kerusi...Ini supaya mereka selesa belajar... Sekarang, saya senang lenang skit. Klu nampak je saya masuk kelas, mereka akan jerit sesama sendiri "bags down!" hihi



Membimbing dan memberi inspirasi. Bukan sekadar "chalk and talk"...


If you're really want it, then you have to earn it...Go for it children!


OK, skang dah pandai sikit menulis. Need to be polish here and there, Nidzmar.


Sayalah Nidzmar. Antara murid kegemaran Teacher Ayu. Dia selalu usap pipi saya dan cakap pipi saya tebal dan licin. Saya tak rasa itu adalah sexual harrassment, tapi tanda kasih teacher pada kami murid-murid "berlumpur".


Saya Indah Wahida. Teacher Ayu panggil saya Indah. Teacher selalu usap kepala saya dan cakap saya budak pandai. Saya tak pernah ke sekolah tadika, tapi saya "home school". Saya rasa teacher suka saya lah. Hihi.

 
posted by ayu at 1/28/2011, |

0 Comments: