berapa besar hati kita.....

Thursday, October 20, 2005
...........aku tertanya-tanya....berapa besar hati kita? terlalu besar kah hati kita sehingga terlalu banyak ruang untuk disakiti?...mungkin sebahagian untuk disakiti oleh *someone*, mungkin sebahagian lagi untuk disakiti oleh kawan2..............hati aku sakit bila aku cuba menyakiti hati orang yang aku sayang...sakit sungguh!!aku sangka hati aku akan puas bila aku menyakiti hati dia, tetapi aku cuma menyakiti hati aku sendiri...........(berapa banyak hati,berapa banyak sakit daa!!)........

.........akhirnya, aku menangis sendiri ...mungkin orang itu tidak tahu betapa aku menyayangi dia.....atau mungkin juga kerana dia tidak menyayangi aku sebanyak aku menyayangi dia...(berapa banyak aku, berapa banyak dia daa!!)......

.....PEACE!!..mampukah hati ini tenang dengan sekuntum senyum?...

 
posted by ayu at 10/20/2005, |

0 Comments: