Gambar please!

Tuesday, June 16, 2009
Entry kali ini saya mahu bagi kamu semua lihat gambar saya dari detik saya di KLIA hingga kini...boleh?



di KLIA, saya teruja mahu ke tempat baru yet cuak memikirkan keadaan di sana yang menanti saya...


murid saya di tahun 3 yang sedikit matang dari tahun1 dan 2...




tahun 1, yang mcm angel...kami menyanyi, menari di kelas.



tahun 2, yang banyak menguji kesabaran saya.



ada experience begini?beli ikan fresh yang baru naik dari laut dengan harga paling murah



klinik UPSR..kami sama-sama belajar..mereka belajar dari saya, saya belajar dari pengalaman pertama sebagai panel for English Paper1.



sudah belajar, sampai masa untuk diuji...ingat lagi ka apa yang Teacher ajar?



Konvokesyen IPIP...



Happy Teachers Day..terharu saya dengan ingatan anak murid pada saya..terima kasih..



Teacher Ayu Fan Club



Gaya juara Makin Jauh Makin Sayang...

Saya balas dendam sebenarnya ni....Tataplah gambar saya di Negeri Bawah Bayu ini..gembirakah saya?biarlah gambar yang beritahu anda.

 
posted by ayu at 6/16/2009, |

2 Comments:

  At 11:11 PM Blogger yunik said:
comel la ayu....cikgu ayu...suits you.

bila eh aku nak jumpa kau? aku terasa mahu melawat kau di sana. sudi kah kau melayan karenahku sahabat?
  At 12:38 AM Blogger ayu said:
kehadiran ko amat dialu-alukan yunik...bagi tau awal jek bila ko nak dtg n apa plan ko...Aku suka sekolah ni yuni...sungguh!