Mey

Sunday, January 24, 2010
Tekak saya makin menjadi-jadi terik sakitnya, kerongkong saya macam membengkak...wah,macam kronik sgt sakit saya nih...Tapi, sebagai guru saya menjual "produk" saya kepada "klien" dengan suara...Maka memang satu masalah juga bagi saya...Tak apalah,saya fikir mungkin ini ujian kecil dari Allah untuk saya.Lagipun, cikgu mana yang tak pernah sakit tekak, sakit kerongkong.Kan? Sabar separuhnya, usaha separuhnya.

Saya tak sabar mahu berjumpa "buah hati" saya. InsyaAllah akan "bertemu mata hati" pada hari jumaat ini, penghulu segala hari...mudah-mudahan dimakbulkan Allah. Ooops, bukan seperti apa yang kamu fikirkan yer... Nanti saya post kan gambar, insyaAllah. At the moment, its secret. Oh ya, nama "buah hati" saya ialah MEY... iya, namanya Mey.

Maaflah, kalau kamu semua rasa geram dan tak sabar dengan statement saya tu...Nanti kalau Mey sudah di depan mata, saya sudah "bermesra" dengannya, kamu akan tahu juga.
 
posted by ayu at 1/24/2010, |

0 Comments: