Wednesday, November 16, 2005
.............second time i'm blogging for today!...bukan lah kemaruk sangat nak blogging...just trapped becoz its raining now,here!....kalau dulu, setakat hujan renyai2 ni aku redah jer balik hostel.....considering about my poor health condition lately....have to stay until rain go away.....considering skang ni time final,jangan nak cari penyakit plak ye!!......aku tak sanggup nak demam, sakit kepala lagi mcm sebelum raya ari tu! seksa mak ooi!!......sekarang ni kepala aku tak tahan sungguh dgn air hujan, kena sikit je mesti sakit kepala punya......manja betul cik norahayu ni.....nak wat caner, bukan ku pinta jadi begini...........
aku round blog sume orang tadi, antara faveret homepej yang aku suka buka adalah ompej meer.....aku suka cerita dia and all the pictures.....then, aku suka gambar ni...

kenapa?sebab dia tunjuk jam.....aku teringat kan jam lama aku yang hilang sejak 2 sem lepas......aku ada beli jam baru, tapi jam tu tak best....jam lama yang aku pakai dari form 5, jam yang mak aku hadiahkan supaya aku bersemangat utk belajar for my SPM, hilang!....sedih giler.....ntah mcam mana jam tu boleh hilang.....aku sayang sangat dgn jam tu......sampai sekarang aku tak ada jam lain...insyaAllah sem depan aku beli baru, bila loan dah masuk!....

.....rain, rain go away! i have to go back.....my eyes, my shoulder sangat penat...my perut sudah lapar......now, imagining my bed, my daniel, my bantal kekabu.....just like heaven!

 
posted by ayu at 11/16/2005, |

0 Comments: