SELAMAT HARI RAYA....

Tuesday, November 08, 2005

.........I MISS YOU GUYS........really miss you guys...since the last time i'm blogging here,a lot of things happens.............i got a realy bad ever fever in my life...seriusly bad!...demam yang amat teruk,sampai 4 hari baring jer atas katil aku yang best tu......tak puasa 4 hari jugak, doktor kata aku kena minum air yang sangat banyak, coz badan aku panas sangat...39.2 degree.....sore throat.....sampai tak de suara....aku rasa itu adalah kifarah dari TUHAN untuk aku...banyak sangat cakap benda yang tak perlu......ima kata"ayu, dunia macam terhenti bila ko demam and tak bole cakap" .....thanx ima, i take that as a compliment....memang seksa tak leh cakap, guna bahasa isyarat jer.......thanx pada sesape yg melawat aku kat bilik...thanx to NIK, yg bawak aku gi pusat kesihatan yang best tu!!!....at the same time, sorry la, to girls yg rasa aku seksi masa aku demam tu....panas ma! seksi sikit jer,sekali sekala.......kita citer pasal raya plak.......nak letak pic. but filem belum abis guna lagi.....kamera aku bukan digital, yg sebelum ni aku guna digi cam ima......nampaknya kena beli jugak la digicam......

.............seronok raya kali ni, macam selalu!!!....rasa macam nak raya sekali lagi jer!!!.........jumpa kengkawan ,sedara mara.....siap konvoi lagik reramai.....nanti aku dah cuci gambar, korang boleh tengok.....yang paling best tu , masa gi umah PADLI....orangnya tak der pasal dah balik kampus, final ma!!....mak dia siap buat CUCUR KUCAI tu!!!...mana nak dapat cucur kucai hari raya beb?.....sedap!! tapi si nazrul tu potong stim betul la....ada ker kitaorang(yg pompuan jer) sedap mengunyah cucur, dia cakap" cikgu, kami nak balik dah,terima kasih"..."belum lagi lah nazrul,aku tengah makan ni"...."ayu, banyak lagi rumah kita nak pergi ni....kang buncit perut hang".....hmmmm, yelah......

.....berita yang aku dapat pada pagi kitaorang konvoi tu...ZAKI dan SHARIZMAN dah bertunang!!! oh my god!!great!.....girl like me yang belum settle down lagik....takper, 1st thing 1 st kan?...belajar dulu,dapat keje, kumpul duit...baru pikir nak kawin.....
.......o.klah,nanti lah citer lagik...takder pic,tak best citer......SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR & BATIN,really!...to all my friends..ampun dan maaf kalau ada salah silap...kadang2 tersilap kata, terkasar bahasa...samada sengaja or not sengaja...ampun kan lah diri ku ini...sesungguhnya,aku ini insan yang lemah.....TUHAN jua yang maha sempurna....


>>>>pic masa berbuka kat dining...SERI belanja satay!!...mana ayu?...tu, yg cicah kuah satay, baju merah tu!!




 
posted by ayu at 11/08/2005, |

0 Comments: