JK

Monday, July 06, 2009
Entah macam apa mahu saya ceritakan, adukan "jiwa kacau" saya ini. Bukanlah berat pun JK saya ini, tapi disebabkan saya jarang berhadapan masalah berat, maka ujian ringan ini terasa susah untuk dipecah-pecahkan dan dijadikan seperti abu...entah apa yang saya merepek ini?...

Tidak, saya tidak mahu ceritakan apa JK saya itu...mungkin kerana saya PMS, jadi itulah saya begini...huhu,salahkan PMS!!! sambil ber-blog dan tolong translate-kan soalan Sains seorang guru, saya tenangkan diri dengan bacaan quran yang baru saya download...terasa ayat-ayat itu memahami JK saya...

Saya takut membuat keputusan yang amat penting itu. Saya takut saya akan kecewakan diri saya sendiri.Saya rimas kerana saya tidak tahu membuat keputusan. Ya Allah, bantulah saya.Amin.
 
posted by ayu at 7/06/2009, |

0 Comments: