sedetik yang membawa ke sini..

Saturday, August 08, 2009
Tak ada broadband pun tak update blog, ada broadband pun sama gak...I guess saya bukan blogger yang sejati...tapi saya suka baca blog orang lain..walaupun di blog saya tiada pautan ke blog anda, tapi saya tetap melawat blog anda...Berikut blog yang mesti saya lawati;

1. blog Arin
2.blog Dijah
3.blog Ayuni
4.blog Nik
5.blog Marliza
6.blog Fadli
7.blog Ayin

itu antara blog yang selalu saya lawati...saya suka baca cerita orang lain..banyak yang saya belajar dan ikuti dari blog anda..terima kasih kepada anda yang sanggup berkongsi cerita dan masalah dengan saya...anda memang blogger sejati..teruskan lah ber-blog, saya mungkin tidak dapat memberi anda "award" tetapi anda mendapat "thumbs up" dari saya...

Sedetik yang membawa ke sini itu apa? ala, saya tak pandai cerita macam anda...jadi saya pendam sendiri lah cerita itu...sorry!
 
posted by ayu at 8/08/2009, |

0 Comments: