Rojak

Monday, August 10, 2009

ini guru-guru dan staf sekolah saya..



Teacher Ayu and Teacher Rinah while doing banner for English Week..the school never had one before, GB was so excited and asked all the teahers to speak English..Hehe..baik kan Mr. GB?



upper primary's participants for singing and story-telling competition...enjoy dengar budak-budak ni menyanyi..sengsara gak melatih dorang ni..dorang ni jarang dengar lagu omputih,kalo lagu Indon memang depa ni terer la...



last weekend, saya bersama housemate and seorang kawan ber-picnic di tepian pantai yang sangat cantik SubhanaAllah! jgn salah sangka yer, tin biskut tu bukan berisi biskut..btw,apa kes gi picnic makan biskut...kami isi kuah laksa dalam tu,sementelah ndak ada bekas lain yg sesuai..kami bawa laksa, sup ketam, nasi, mangga muda dan colek dan air oren...Pergh!sedap tu... sambil hirup udara yang tak tercemar mcm kat KL tu, sambil dengar deruan ombak bukan mcm kat KL yang jam memanjang tu, sambil baring-baring....Alhamdulillah,saya enjoy life saya di sini...



Negeri D Bawah Bayu yang dikelilingi lautan , memang banyak beahes yang cantik dan "dara"..antaranya ini...pantai ini jauhnya dari tempat saya lebih kurang 1 jam setengah...di majukan oleh Felda Sahabat 16...iya, di Sabah juga ada Felda...



nak terbang ke teacher? saya suka sangat2 dengan laut,pantai,pasir.....



Oops!bukan dengan orangnya, tapi dengan tempatnya.. Saya suka Sabah..pasti seronok kalau dapat tukar ke Semenanjung, tapi saya akan sedih meninggalkan tempat ini yang banyak memberi kesan yang bukan sedikit pada diri dan jiwa saya...di Sabah barulah saya tahu, masih ada lagi kehidupan yang lebih daif dari yang dipapar di Bersama mu TV3...

 
posted by ayu at 8/10/2009, |

2 Comments:

  At 8:35 PM Blogger yunik said:
ceee kalau ngan orangnya pun apa salahnye! hehe

selamat berpuasa ayu, maaf atas segala khilaf ;)
  At 8:26 AM Blogger ayu said:
hhehhee....huahuahua....
aku pun mohon maaf Yuni klu ada kekhilafan ku pada mu...Salam Ramadhan dr aku di hujung Borneo..eceh!